Dag 2 - Reisverslag uit California, Verenigde Staten van Sjanna van Dijk - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit California, Verenigde Staten van Sjanna van Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 2

Blijf op de hoogte en volg Sjanna

08 September 2015 | Verenigde Staten, California

Vandaag hebben we de andere kant eens bekeken. We hebben hier de Bart ontdekt, een soort metro, en voor weinig kom je heel ver!

Eerst zijn we opzoek gegaan naar een shopping mall. Er moeten natuurlijk wel kleren gekocht worden, aangezien het op Curaçao ook ruk is een beetje fatsoenlijke kleren te vinden. Enn dat is gelukt! Weliswaar echte Hollanders, dus lekker naar de H&M!

Goed geslaagd en nu opzoek naar de Nikes waar ik al heel lang naar opzoek ben. En jaaaa ik heb ze. Niet diegene waar ik al tijden op loopt te kwijlen op het internet, maar misschien nog wel mooiere! De verkoper omschreef perfect hoe deze schoenen zitten:
"It's like a sock on a sock".
En het is echt! Zooo lekker zitten ze, alsof je geen schoenen aan hebt!

Heerlijk de schoenen aangehouden, ,want niemand die ze meer uit kreeg, en opweg naar het golden gate park!

Joepie.. Laat het nou net elke 2e di van de maand gratis entree zijn :P
Dus konden zo naar binnen lopen.

Prachtig, wat een rust en zo groen.
Even heerlijk tot rust komen. Vissen zien zwemmen, schildpadjes gezien en lekker gechillt op een bankje. Er was ook een rose garden, prachtige rozen gezien. Aantal foto's hieronder.

Vervolgens zijn we verder gegaan met de bus naar de golden gate bridge.
Wauw, je weet niet wat je er van moet verwachten, maar als je er voor staat is het adembenemend mooi! Op de één of andere manier krijg je er een kriebel van in je buik. Dit is 'de' brug. De brug uit vele bekende films.

Met een goed gevoel weer op de bus gestapt en terug naar het hotel.
Laatste nacht in dit goed verzorgde hotel met kingsize bed die we gaan verruilen voor een mooie camper! Waar we onwijs zin in hebben! Morgen gaat het gebeuren, de reis waar we al een tijd naar uit kijken.

Tot snel,
-xx- Sjanna