Dag 4 - Reisverslag uit California, Verenigde Staten van Sjanna van Dijk - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit California, Verenigde Staten van Sjanna van Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 4

Blijf op de hoogte en volg Sjanna

10 September 2015 | Verenigde Staten, California

Terwijl ik dit typ, zitten we straks heerlijk naast een kampvuurtje, als Sjoerd hem aan krijgt, naast de camper.
Plek 50. Poe daar hadden we nog mooi geluk mee.

Uiteraard hadden we niets gereserveerd bij Yosimite National Park, terwijl anderen het al maanden van te voren regelen, zowel geen jaar van te voren.

Dus wij naar zo'n info hokkie en met smekende ogen vragen of er nog plek is.. ergens.. voor een camper van 9 meter.. Gewoon zeggen, ja we dachten spontaan hier langs te gaan en er niet bij zeggen dat het zeker spontaan was, maar dan een paar maanden geleden en gewoon beetje lui waren met boeken..

Maaar alles is goed gekomen, tijdje in de rij moeten wachten, maar gelukkig hadden er mensen afgezegd of waren niet komen opdagen. Dus Sjoerd en Annie lekker op plek 50! Morgen zelfs ook geluk en zitten we aan een riviertje.

Voordat we bij deze camping aan kwamen al een heel stuk gereden door het Park. Prachtig! Het park ligt tussen hoge rotsen vol met prachtige hoge bomen, riviertjes, meertjes en heeel veel groen. Echt genieten en meteen relaxen, wat heerst hier een pracht en rust.

Morgen is de bedoeling om een pendelbus te pakken en er op verschillende plekken uit te gaan en te gaan lopen. Nog meer mooie dingen zien!

Internet is hier weinig en slecht bereik in de middle of no where, dus foto's komen wat later.

Hier is het donderdagavond 20.00u, dus wij gaan heerlijk genieten buiten, met een kampvuurtje, want Sjoerd heeft hem inmiddels aan, van een wijntje en daarna lekker slapen.

Tot snel,
-xx- Sjanna