Dag 6 - Reisverslag uit California, Verenigde Staten van Sjanna van Dijk - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit California, Verenigde Staten van Sjanna van Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 6

Blijf op de hoogte en volg Sjanna

12 September 2015 | Verenigde Staten, California

Vanochtend vroeg vertrokken naar Mono Lake. Wat een rit. Gereden door hoge bergen, op wegen die eind sept, begin okt zijn afgesloten ivm sneeuwval, waar het nu nog heel groen is. Gereden door lage bergen met veel bomen en mooie herfstkleuren. Gereden door kleine stadjes met typisch Amerikaanse uitstraling, wat ik alleen ken van de film yogi bear, volgends mij heette dat zo, van vroeger.

Hier heb je ook echt van die rangers met een groen pakkie aan en zo'n hoed en sheriffs net als uit films. Love it!

Aangekomen bij Mono Lake, lekker bakkie koffie gedaan en genoten van het uitzicht. Toch wel de beslissing gemaakt om hier niet te overnachten. Het meer en de omgeving zijn mooi om te zien, maar meer is er niet.

Op de kaart zagen we iets, wat een mooie plek leek te zijn, Mammoth Lakes. Dus daar heen gereden.

Nou, beste keuze ever, want overal meertjes! Kon Sjoerd eindelijk z'n hengel uitgooien! Alle meertjes die we gezien hebben, waren gelegen tussen de bergen, omringd door bomen, verscholen tussen veel groen.

Denk dat we wel 5 meertjes bezocht hebben. Enige nadeel, wat we ook ondervonden in t Yosimite National Park, is dat het water erg laag staat en op sommige plekken zelfs droog. Dus soms was het even goed zoeken naar een goed visplekje.

Eind van de dag gezocht naar een lekker plekje om te overnachten. Gelukt en hebben zelfs even internet :D Nu nog even chillen en genieten van de natuur en rust, want morgen ruilen we t om voor Vegas baby!

Tot snel,
-xx- Sjanna

• 13 September 2015 - 23:08

Hennyzijda:

Hallo wereldreizigers!
    Wat leuk om zo een beetje met jullie mee te reizen! Ik geniet van jullie verhalen en wat fijn dat jullie het zo mooi hebben. Heel veel plezier in vegas en hou je een beetje in he Sjoerd! Veel plezier en dikke kus van ons!!!