Dag 11 - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van Sjanna van Dijk - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van Sjanna van Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 11

Blijf op de hoogte en volg Sjanna

17 September 2015 | Verenigde Staten, Monument

Ja ja, vandaag slapen we niet op de parkeerplaats bij Wallmart, maar gewoon lekker met hook-up op de Camping. In Monument Valley!

Prachtige plaats. Vandaag gekozen voor een rondtoer, want the road was behoorlijk bumpy. The tour duurde 3 uurtjes. Dwars door de letterlijke vertaling van de plaats. Grote rotsen, weer rood-oranjekleurig van kleur.
Het was bijna een privé Tour, want we zaten alleen met 2 oudjes in de jeep.

Hier leven echt nog indianen.
Ze hebben liever niet dat je ze zo noemt, Maarja getinte mensen met super lang zwart haar en slapend in wigwammen zijn voor ons gewoon indianen.

Mooi om te zien hoe ze hier leven en meer gebruik maken van de natuur dan wij nu ooit nog zullen doen.
Back to basic.

Kan jullie niet veel vertellen over deze dag. Vaak vind ik het erg lastig te vertellen wat we die dag gezien of gedaan hebben. Soms is t gewoon het beste om de mooie foto's te zien van de prachtige omgevingen waar we zijn geweest.

Eind Vd middag terug gekomen en heerlijk gechillt bij de camper. T is natuurlijk vakantie. Soms voelt t niet zo omdat je je toch aan een schema houd en je veel in de auto zit.

Dus Sjoerd lekker tukkie gedaan, ik beetje opgeruimd en gekookt. Saampies gegeten en toen ouderwets gezellig een spelletje gedaan aan de picknick tafel buiten.

Onder een prachtige sterrenhemel.
Wauw, zo ontzettend helder en zooo veel sterren. Denk dat ik nog nooit zo'n mooie sterrenhemel gezien heb.
Ook nog eens 9 vallende sterren gezien. Heerlijk avondje weer.

Nu lekker slapen, want morgen 3 uurtjes rijden naar de Grand Canyon.
Zijn benieuwd!

Slaap lekker,