Dag 14 - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Sjanna van Dijk - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Sjanna van Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 14

Blijf op de hoogte en volg Sjanna

20 September 2015 | Verenigde Staten, Sedona

Sedona!

Vanochtend Sjoerd eerst nog even heel vroeg wezen vissen en ja ja..

Het is hem gelukt!! Wel 16 vissen gevangen! Joepie! Sjoerd helemaal happy en de zin van t vissen(leven) weer gevonden.

Nu konden we met een goed gevoel naar Sedona rijden.

Hele gave route! Weer waanzinnige natuur gezien. Sedona is eigenlijk een klein stadje, omgeven door mooie natuur. Dus onderweg in de camper al veel gezien.

Ook nog een plekje beschikbaar op de camping daar, dus installeren en dan lekker stuk lopen.

Nou, dat was nog een hele opgave. Bloedheet hier zeg. Zijn aardig wat gewend op Curaçao, maar deze warmte slaat alles. Kwamen bijna geen stap vooruit. Zo'n 2,3 km gelopen naar een stadje, biertje gedronken op t terras en toen mooi weer terug haha.

Naast de camping loopt een riviertje met één wat dieper stuk, +/- 2,5 meter, dus Sjoerd heeft even een duik genomen.

Daarna even wasje gedraaid en nu lekker relaxen naast de camper.

Morgen weer door naar de volgende plek en dat zal Joshua Tree zijn, see you there.

-xx- Sjanna

• 21 September 2015 - 08:26

Sigrid:

Ha broertje en schoonzusje,

Wat leuk om te lezen wat jullie er allemaal doen en volgens mij is het zo ontzettend mooi:-)

Ben benieuwd naar al die mooie foto's!

Heel veel plezier nog saampjes!!

Groetjes uit het mooie Nederland;-)

Klaas, Sigrid en Niek

• 22 September 2015 - 19:45

Jametpa:

Heee lieve schatten,
    Ben het helemaal met Sigrid eens. Hoop dat jullie genoeg fotorolletjes hebben :P
    dat wordt een avondvullend programma en zeker niet vervelend.....
    Een reis om nooit te vergeten. Geniet er van samen.
    We horen de verhalen nog wel!!

x pa vanuit een prachtig Nederland

• 29 September 2015 - 12:39

Esther:

Benieuwd naar al jullie verhalen en avonturen!!
    Volgens mij hebben jullie heel wat moois onderweg gezien...
    Goeie terugreis alvast en tot over 12 dagen

kus uit Kampencity x